Welcome to my world. Be nice here. Thank you♥+Follow | Dashboard
About My Life ♕




Sabtu, 7 Januari 2012 | 0 comment(s)
Hii Ashraf, Maybe ni last akupdate blog pasal kau , sebab lepas ni kita dah takda apa apa lagi kan , aku just nak cakap i stil love you , even kau dah maki aku , tuduh aku mam macam , tapi takpalah allah jah tahu kebenaranya , lepas ni aku harap kau jumpa perempuan yang lagi baik daripada aku , aku ni kan tak guna , babi , sial , perempuan kaki game lelaki , aku dah cukup terseksa dgn maki kau tuh Ashraf , sabar aku ada hadnya , aku taknak kita get back balik sebab aku taknak kau sakit hati , aku nak kau ubah perangai kau ashraf , jangan jadi panas baran , suka maki perempuan , even kita gaduh sampai cani,ada ke aku maki kau ? aku tak maki , aku faham kau tgh panas masa tuh tapi tak payahlah sampai maki aku , hm sory k , aku ni bukan perfect , aku takkan lupa kau ashraf , kenangan kita , aku taknak orang ckp aku ni batak dgn kau , nak mintak simpati , merayu2 kat kau , aku dah give up dah , maybe ni yang terbaik utk kita , aku nak kau tahu aku sayang kau jah , tuh jah ,hm bye loveyou and thanks for everything




Older Post . Newer Post